29. ledna 2015

Ve chvilce meditace při jízdě v metru jsem se rozhodla začít psát blog...


Ta chvilka meditace byla víc nutností než čímkoli jiným, protože jsem se nutně potřebovala vyhnout očnímu kontaktu s chlapíkem kolem 40, který na mě po nástupu nenápadně gestikuloval že jsem super. Usmála jsem se a zadívala se jinam.
Ani ne 5 minut předtím, mi v obchodním centru posílal polibek kluk ve věkovém rozmezí střední školy.
Byla jsem nenamalovaná, vlasy zacuchané větrem a po ne právě příjemné schůzce. Rozhlédla jsem se a uviděla kupu žen. Ony zvětšiny měly make-up; ale strach, úzkost a odsudky v jejich tvářích zastínili veškerou jejich krásu.

Strach prožít, společenský imperativ který nedovoluje dělat to, po čem toužíte a odmítání vidět skutečnost takovou jaká je, bez příkras. A proto - blog.


Nejsem autorem ani majitelem použitých obrázků. Všechna práva náleží jejich právoplatným držitelům.
I am not the author or owner of the images. All rights belong to their rightful holders.

Žádné komentáře:

Okomentovat