5. února 2015

Dárek

Když jsem si dneska šla dát pauzu, objevila jsem v posteli tohoto miláčka:

© Photo by Marie Dvorakova, all rights reserved.
Je to dárek ze včerejšího večera, který jsem dostala,když jsem usínala. Když jsem pak ráno ve spěchu vyskočila z postele ani jsem si nevšimla že mám vedle sebe položenou malou bílou koženou krabičku. A tak jsem byla docela překvapená, když jsem jí teď objevila...

Jak jsem mohla zapomenout na dárek? Docela snadno, vzhledem k tomu, že dostávám asi tak 2 až 3 do týdne.

Proč dostávám tolik dárků i po pětiletém vztahu? No, nevidím sice svému muži do hlavy, ale má teorie je, že je to proto, že jsem se:
Naučila jsem přestat odsuzovat, a namísto toho se snažím pochopit.
Naučila jsem se říkat "nevím", když něco upřímně nevím, namísto toho abych to "okecávala".
Naučila jsem se přiznat svou nedokonalost a své chyby.
A naučila jsem se milovat své tělo, neodsuzovat žádnou jeho část a neodsuzovat své biologické touhy.


Zkuste to taky!

Nejsem autorem ani majitelem použitého obrázku. Všechna práva náleží jejich právoplatným držitelům.I am not the author or owner of the image . All rights belong to their rightful holders.

Žádné komentáře:

Okomentovat